יום חמישי, ב- אדר א'  11.02.2016
לפניות הציבור ניתן ליצור קשר
עם המוקד הטלפוני של קווים
*2060 טלפון לפניות הציבור
טל' 03-773e2060
  לזמנים, תעריפים ומסלולים
פנו למוקד המידע הארצי
*8787 טלפון לזמנים, תעריפים ומסלולים
טל' 052-999e8787 ,072-25e88787
 

קווים - עילית תחבורה ציבורית
KAVIM - ILLIT PUBLIC TRANSPORTATION

 
קווים - עילית תחבורה ציבורית בע''מ
תפריט ראשי

להנפקת כרטיס רב קו

 

חסכו זמן, הירשמו עכשיו ורב קו יגיע אלכם בדואר (לא כולל שיחזור כרטיס).
 

נוסעים נכבדים,

חברת קווים הינה חלוצה, בהפעלת כרטיס חכם "כרטיס רב קו" בתחבורה הציבורית.
בשנת 2007 'קווים' בשיתוף משרד התחבורה השיקו את כרטיס ה"רב-קו" באשכול פתח תקווה, בקעת אונו ועפולה.
מטרת הכרטיס היא להקל על אופן התשלום בעת הנסיעה באוטובוס.


*יתרונות הכרטיס:
 

  אין התחייבות לכרטיס הרב-קו. 
  הנפקת הכרטיס הראשונית (בכלל חברות התחבורה הציבורית) נעשית ללא תשלום.
  הכרטיס ניתן לטעינה בסכומים של 30 ₪, 50 ₪, 100 ₪. בנוסף, ניתן לטעון את הכרטיס בחוזים תקופתיים (כגון: חופשי יומי, שבועי וחודשי).
  על גב הכרטיס מוטבע תמונה של בעל הכרטיס. 
  במקרים של אובדן או נזק לכרטיס, ניתן לשחזר את סכום היתרה בכרטיס (בכפוף לתקנון- איזה תקנון?)
  ניתן להשתמש בכרטיס הרב-קו בכל חברות התחבורה הציבורית.
  בעת הנפקת הכרטיס נקבעת זכאותו של הנוסע על פיה ניתנת הנחה מראש בכל טעינה  בהתאם לזכאות הנוסע.


להלן מספר דברים שעליכם לדעת על כרטיס הרב קו:
 

*פרופיל - בטעינה הראשונה עליכם לוודא כי הפרופיל שנמצא בכרטיס הוא הפרופיל התואם את זכאותכם.
במידה והכרטיס אינו תואם את הפרופיל הרצוי, עליכם לגשת לאחת מעמדות השירות "על הקו" עם תעודת זהות ותעודה המוכיחה את זכאותכם.
 

*הנחות - הנחות ינתנו בעת טעינת ערך צבור:

  • טעינת רב קו בערך צבור לאוכלוסיה רגילה בתעריף 30, 50, 100 ₪ המקנה זכויות נסיעה באשכול בסך 37.5 , 62.5, 125 ₪ בהתאמה.
  • טעינת רב קו בערך צבור לנוער, לותיק ולסטודנט מורחב בתעריף 30, 50, 100 ₪ המקנה זכויות נסיעה באשכול בסך 60, 100, 200 ₪ בהתאמה. סטודנט המחזיק ברשותו רב-קו עם פרופיל סטודנט מורחב, זכאי להנחות של 50% גם בנסיעה בודדת.
  • טעינת רב קו בערך צבור לזכאי, נכה ולסטודנט רגיל בתעריף 30, 50, 100 ₪ המקנה זכויות נסיעה באשכול בסך 45, 75, 150 ₪ בהתאמה.

*הכרטיס אבד:
 
במקרה שהכרטיס אבד (גם אם הונפק ע"י בחרת אחרת) , עליכם לפנות למוקד השירות בטלפון 2060*  לצורך ביטול הכרטיס ולאחר מכן לפנות לאחת מעמדות השירות לצורך הנפקת כרטיס חדש ושחזור היתרות מהכרטיס שאבד.
 

*הכרטיס לא קריא:

מסיבה כלשהי הכרטיס לא עובד, עליכם לגשת לאחת מעמדות השירות .
כרטיס אשר יקרא כ"חסום", לא יהיה ניתן לשימוש ועל הנוסע יהיה לשלם במזומן.
 

  תחנה מרכזית פ"ת שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00-17:45, הפסקה 13:30-14:00, ימי ו' 08:00-12:45.
  תחנה מרכזית לוד - שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00-17:00,ימי ו' 08:00-12:45 
  שד' החשמונאים 15 (מרכז הקבלנים) מודיעין - שעות פעילות: יום א' -ה'  בין השעות 08:00-17:00,יום ו' 08:00-12:45. 
  תחנה מרכזית רמלה שעות פעילות: בימים א'-ה' 07:30-16:30 וביום ו' 08:00-12:00. 
‏‏‏‏  תחנה מרכזית נתניה, שעות פעילות: בימים א'-ה' 07:00-17:00 , הפסקה 13:00-13:45 וביום ו' 07:00-12:00.

  תחנה מרכזית חדרה , רח' אחד העם 2 חדרה , שעות פעילות: בימים א'-ה' 08:00-17:00 , יום ו' 08:00-12:45

 מרכז מסחרי כיכר העיר, רח' הר"ן 6, ביתר עילית, א-ה 10:00-19:00, יום ו'  09:30-12:30.  
 מסילת ישרים (מסוף עירוני), מודיעין עילית, א-ה 10:00-19:00, יום ו'  09:00-12:00.

 אור עקיבא- מרכז מסחרי אור עקיבא חנות מס' 14,בימים  א' , ג' , ד'  בין השעות 09:00-17:00 ,ימים ב' , ה' בין השעות 08:00-16:00

יום ו' 08:00-13:00.

 אום אל פחם -קניון אבו דגש רח' ראשי ככר שניה בימים א' - ה' בין השעות 09:00-17:00 , יום ו' 08:00-13:00.

 פרדס חנה - קניונית פרדס חנה  הדקלים 1 ,ימים א' - ה' בין השעות 09:00-17:00 ,יום ו' 08:00-13:00.


* בדרך לעמדת הנפקה? בדקו שיש ברשותכם:


  תעודת זהות של בעל הכרטיס , ילד מתחת לגיל 16 , עליו להצטייד עם ספח מקורי/צילום.

  בעל הכרטיס חייב להיות נוכח בעת ההנפקה , לא ניתן לסרוק תמונה (למעט תחנה מרכזית פ"ת).

  במידה והנך זכאי להנחה יש להצטייד בתעודה המעידה על הזכאות, להלן פירוט האסמכתאות הנדרשות לפי הפרופיל:
 

 נוער: תיאור הפרופיל-ילדים ונוער מגיל 5 ועד גיל 18 אך עדיין לומדים בכיתה י"ב וכן תלמידים במוסד חינוך מיוחד שטרם מלאו להם 21
אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-בכפוף להצגת תעודה המאשרת את גילו (תעודת זהות של הנער או תעודת זהות שלהוריו) או אישור כי הוא תלמיד בבית ספר או במוסד לחינוך מיוחד.

 זכאי: תיאור הפרופיל-גברים ונשים שמלאו להם 18 שנים וטרם מלאו להם 65 שנים בגבר ו 60- שנים באישה שהמוסד לביטוח לאומי משלם להם קצבת שארים או השלמת הכנסה.אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-בכפוף להצגת תעודת זכאות מתאימה שנתן להן המפקח על התעבורה.

 נכה: תיאור הפרופיל-נכה שבידו תעודת נכה או תעודה אחרת המאשרת את נכותו שנתן המוסד לביטוח לאומי, נכה צה"ל אשר לו תעודת חבר בארגון נכי צה"ל או נכה פעולות איבה אשר לו תעודת חבר בארגון נפגעי פעולות איבה. אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-תעודת נכה כללי / נכה צה"ל ונכה נפגעי פעולות איבה ו/או אישור של המוסד לביטוח הלאומי המאשר הנכות.

 אזרח ותיק: תיאור הפרופיל-גברים מגיל 65 ונשים מגיל 60.אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס- תעודת זהות.

 עיוור: אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-תעודת עיוור.

 של"ת, קד"צ ושירות לאומי: תיאור הפרופיל-חייל בשירות ללא תשלום, חניך במכינה קדם צבאית, חניך במכינה קדם צבאית חצי שנתית, מתנדב בשירות לאומי מתנדב בשרות לאומי אזרחי ומתנדב בשנת שירות. אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-תעודה המעידה על מעמדו (בנות שרות ושל"ת) או אישור ממשרד הביטחון והתחבורה.

 סטודנט רגיל ומורחב: אסמכתאות נדרשות בעת הנפקת כרטיס-אישור לימודים בתוקף ותעודת סטודנט.


עמדת הנפקה בלבד:
 "פוטו דן" מול קניון קריית אונו , רחוב שלמה המלך 38 קריית אונו , שעות פעילות: א-ה 08:00-20:00, ימי ו' 08:00-15:00
  "פוטו פוינט" רבי עקיבא 15 ביתר עילית, שעות פעילות: א-ה 10:00-14:00, 17:00-21:00, יום ו' - סגור.


אנו כאן לרשותכם בטלפון 2060*.
הנהלת קווים

                                                                      לחצו כאן לטופס הרשמה

 

תפריט ימני
רב קו רב קו אונליין תכנון מסלול בזמן אמת
שירות לקוחות אבידות נגישות
הזמנת מקומות מראש מחירים ותעריפים עמדות טעינה

חדשות

 
חזרהחזרה
דף הבית   |  אודות   |  מסלולי קווים   |  לוחות זמנים   |  תעריפים וכרטיסים   |  שירות לקוחות   |  הודעות וחדשות   |  מתחברים אלייך גם ב email   |  דרושים   |  צור קשר
מפת האתר   |  רב קו   |  מפת קווים   |  אבידות   |  הזמנת מקומות מראש   |  עמדות טעינה
Cyberserve
2008 © כל הזכויות שמורות לקווים תחבורה ציבורית לע''מ